Friday, August 22, 2008

TGIF

Fredag och en ny helg. Den här veckan har gått fort. Vet faktiskt inte riktigt vart den tog vägen. Antar att det är bra, så känns det lite mindre evighetslångt tills jag har sällskap av min kvinna här i sagoland.

Ikväll hade vi lite folk över på middag. "Homemade Bolognese" eller vanlig spagetti och köttfärssås som det heter på gammal hederlig svenska. Gott var det i alla fall, och jag drack några glas rödvin (som jag inte har druckit sen hemma i Sverige) och en liten virre. Den där Olivier har fått mig att uppskatta vanlig Jack Daniels till annat än att blanda godfather med. On the rocks funkar det faktiskt också.

Blev en hel del bilder tagna som jag ska fixa med imorgon och förhoppningsvis lägga upp här på bloggen. Skriver lite mer om dagen då också tror jag. Är lite väl trött så om jag skulle skriva mer nu blir det nog bara ännu flummidare än vanligt och nån måtta får det väl vara?

Ha det fint!

Väck inte den Apa som sover!

No comments: