Sunday, August 10, 2008

Den jobbiga söndagen blev inte så jobbig, annat än för kroppen. Satt intensivt hukad över en nintendo DS en hel arbetsdag så nacken, ryggen och axlarna mådde sådär lagom bra när vid halv sex traskade hem, lyssnandes på "ExtraLife Radio" som jag inte lyssnat på sen flygresan. Nördradio när den är som bäst. Två minuter efter att jag kom hem började ett av dom nu välbekanta spöregnen igen. Lite lustigt att man verkligen hör hur det gradvis blir mer och mer vatten från himlen. Ungefär som om någon skulle vrida på en kran. Samma sorts regnväder hände mig ju för några dagar sedan ,en då hade jag inte turen att vara hemma eller ens inomhus.
Täkte försöka lägga in en liten filmfil, så kan ni ha i åtanke att fem minuter innan detta så var det strålande solsken.

Om det funkar fint med denna fil dyker det upp mer sånt spännande i framtiden! *kollektivt glädjeskutt*.

Imorgon är det jobb igen, men utan sovmorgon och långt tills nästa helg.

Ha det fint!

"I'm singing in the Apa!"

2 comments:

Oscar said...

Vi vill nog ha kommentatorsspår på framtida extramaterial...

Skäggapan said...

Jag ska se vad jag kan göra. Jag har inget videoredigeringssprogram, och hatar att prata direkt till kameran. Lite undertexter kan jag nog fixa iaf.