Sunday, August 17, 2008

Kort om kortspel

Såg ut som om det inte skulle bli någon poker ikväll. Det var liksom ingenting konkret bestämt. Jag hade just förlikat mig med tanken då Olivier dök upp ned whiskey, marker och spelkort. Det blev ett litet parti på fyra personer, och jag kom trea... inte sådär superlyckat, men det var trevligt. Dessutom vann jag mer pengar på nätpoker precis innan än vad jag förlorade under livepartiet. I framtiden kanske söndagspokern blir en liten tradition med lite fler deltagare. Det ser jag fram emot.

Att vara ledig i två dagar har varit skönt, men i morgon börjar en ny arbetsvecka. Ingen ångest över det. Jag antar att det är ett bra tecken. Hoppas bara att jag får göra nånting vettigt. Det är väl lika bra att jag hoppar i säng så att jag inte är toktrött i morgon.

Ha det fint!

"Även du min Apa?"

No comments: