Saturday, August 9, 2008

"I mostly just read"

Kom precis hem från grillfest på "spanska ambassaden". Jobbar imorgon så det fick räcka med två grillspett, tre öl och hemgång vid elva. Det var ganska trevligt ändå, även om jag mest snackade med folk som jag redan känner. Olivier förklarade sitt problem med boendet. Tydligen så har hann ett "Mrs.Robinson"-problem på sitt nuvarande boende och dessutom inget internet och ingen kontroll över fjärrkontrollen. Han har det inte lätt. Vi ska i alla fall samla ihop lite folk till poker och kanadensisk whiskey nästa helg är det tänkt. Den helgen vill jag INTE jobba. Länge sen jag spelade live-poker så det kan bli riktigt trevligt.
I övrigt så var dagen väldigt lugn. Höll mig mest för mig själv, även om jag och Aurellie tog oss ner till "Metro" för att handla mat inför kommande veckan.

Nu tänkte jag bara vänta ut öltröttheten så att den blir vanlig hederlig trött-trötthet och sen ska jag sova.
Ha det gott!

"Follow the yellow brick Apa!"

No comments: