Friday, August 15, 2008

"No we have no DS:s today!

Titeln bör sjungas som man gör om bananer för rätt effekt...
Jag är trött, så trött... men vill inte gå och lägga mig än. Det är helg och då ska man vara uppe länge och njuta av att man får sova hur länge man vill i två dagar!
Har inte så mycket att berätta om idag. Var till Sainte-Agathe och skaffade mig ett Social Security Number. Sen tillbaka på jobbet hände ingenting och ingenting och slutligen ingenting. Det var tänkt att jag skulle testa DS men det blev ingen ledig.
Passade på att skaffa lite info om lilla Ara Abrahamians OS-äventyr. Vet inte vad som är riktigt rätt men är alltid svag för en David mot Goliat-historia. Go Ara!

Imorrn ska jag vara duktig och städa. Skulle vara schysst att få det lite hemtrevligt här på rummet. Köpte mig ett ljus på "Dollarama" idag, men ett ljus gör inte så mycket skillnad om resten ser ut som ungkarlslya.

Ha det fint!

Att tala är silver, men Apa är guld!

No comments: