Thursday, September 4, 2008

Om man reser långt så kan man fylla länge!

För att plocka upp tråden om tidsmätning från igår så nollställde jag en av mina klockor idag. Jag skalade av mig håret.

I Sverige och Kina fyller älsklingen år, men här i Kanada får hon allt vänta i en och en halv timme till. Väldigt tråkigt att jag inte kunde vara där med frukost på sängen och en liten sång på morgonkvisten. Får ta igen det när hon dyker upp.

Anmälde mitt intresse för en 3½:a idag som jag är väldigt sugen på. Får se hur den ser ut, men jag hoppas och tror att det är precis vad jag är ute efter. Har fortfarande inte sagt något om det till de jag bor med. Den här utsikten kommer jag att ha på väg till jobbet om jag får lägenheten:


Ha det fint!

En bild säger mer än tusen apor... Eller säger en apa mer än tusen ord?

1 comment:

Anonymous said...

kanon utsikt !!!!!!
VI KOMMER SNART............
vårt födelsedagsbarn är i en annan världsel...

ikväll ska vi se på sporten, känns riktigt bra nu när dottern är på G

Ha de bra !
Kan du seSVT hos dig ?
om inte så refererar vi gärna
ALLT ÄR PERFEKT .........
Hälsningar Marianne & Dag