Wednesday, September 10, 2008

Klättring på plus.

Tänk vad tiden rinner iväg vissa kvällar. Har precis borstat tänderna och skickat iväg några mail så är klockan redan tio i tolv. Jag borde ha gått och lagt mig för en timme sedan, i en perfekt värld.

Jag blev inte sjuk trots allt (än) vilket jag är mycket tacksam för. Echinagard och tylenol - Den dynamiska duon - höll mig ovanför ytan, även om jag hade lite små känningar under dagen idag.

<- Detta är ett bevis på att jag klarade det! Jag har fixat en lägenhet alldeles själv. *gör en liten kulle av alla ihopsamlade vuxenpoäng, klättrar upp, och ritar ett kors i taket*
På "kontraktet" står det att jag hyr från första oktober, men det exakta datumet ska jag ta med Gaitano först så att ingen står utan bostad under övergången. Det vore ju lite synd om så blev fallet. Landladyn Louise verkar vara en väldigt vettig människa. Det låg någonting exentriskt över henne som jag inte riktigt kunde sätta fingret på men det kommer med största säkerhet inte bli några som helst problem från det hållet.

Ha det fint!

Somliga går med trasiga Apor, säg vad beror det på?

4 comments:

Torvaldan said...

Bra jobbat! Bara 32 dagar kvar tills jag kommer nu. Då blir det mys framför öppna spisen :) Pussar i massor

Anonymous said...

Grattis till den nya lägenheten =)

Skäggapan said...

Tack så mycket. Kanske dags att investera i en björnfäll eller liknande? :D

Torvaldan said...

Vi får köpa en stor ludde på IKEA :D