Sunday, September 7, 2008

Ett eget krypin.

Idag har jag varit och på lägenheten. En 3½:a med öppen spis och gigantiska fönster. Den ligger på övervåningen på ett hus inte alls långt bakom den kyrka som jag postat bild på tidigare. Lite längre till Enzyme och lite brantare till IGA, men bara fem minuter till sjön och framöver ska det bli uteplats också. Mycket värt i sommar. Jag är väldigt sugen på den, och hoppas att det inte gjort att jag missat något vitalt. Jag blir lätt sån i dylika situationer. Hur som helst så ska jag prata med den Montréalboende landladyn som kommer förbi någon gång i veckan.
Jag vet inte hur mycket bilderna säger men det är i alla fall någonting.



I morgon börjar en ny arbetsvecka och jag lider inte för det. Ett gott tecken.

Ha det fint!

Apan has left the building!

3 comments:

LISBETH said...

wow!!!
Håller tummarna. Krypinnet ser verkligen mysigt ut, om man nu kan kalla det krypin! Har du kollat documplus på sistone?

Torvaldan said...

Här kan jag tänka mig att bo :)
Hoppas det blir så! Pusspuss

Anonymous said...

Vad fint det ser ut! =)