Monday, September 29, 2008

Nej, inte han den där körsbär.

Kom precis hem från en sväng till biografen. Eagle Eye - en helt okej film. Om man lämnar all logik, sunt förnuft och filmvetarpretentioner utanför portarna när man går in i salongen så kan man få sig två underhållande timmar. Ett bra slut på en annars anonym födelsedag. (även om den tekniskt sett redan var över klockan 18:00 kanadensisk tid)

Gjorde bra ifrån mig på jobbet och uppfann till och med ett nytt ord - Imagilicious! På vägen hem köpte jag mig lite presenter. En chokladbakelse, tre par strumpor och ännu fler stearinljus. Den stora presenten som jag kan bjuda mig själv på med stor hjälp av päronens generositet har jag inte beställt än. Kanske är dags så att den hinner hit lagom tills efter flytten.

Nu är jag helt säker på att jag glömt skriva om någonting... men kan inte komma på vad det var, så det får vänta tills i morgon om det nu var så viktigt.

Slutsats - en bra dag, men lite anonym för att vara en födelsedag. Det är sånt man får ta för att man flyttar ett kvarts varv runt jorden.

Ha det fint!

"You want the Apa!? YOU CAN'T HANDLE THE APA!!"

2 comments:

Torvaldan said...

"You want the Apa!? YOU CAN'T HANDLE THE APA!!"

Jodå, jag kan! :P

Skäggapan said...

Du e vael undantaget som bekraeftar regeln antar jag. :P