Wednesday, September 24, 2008

Höststämning i T-shirtväder.

När jag kom hem från jobbet idag satt jag mig ner vid datorn och på ren impuls satte jag igång Reason, och där har jag suttit sen dess och pulat. Det är trevligt när inspirationen slår till, men nu har jag kommit till det läget då jag inte vet hur jag ska gå vidare... brukar bli så att jag bara slänger på nåt discobeat och sen lämnar låten till sitt öde. Jag åt en liten sallad för nån timme sedan, men börjar bli riktigt hungrig igen. Det är väl det som är nackdelen när man fastnar i nåt kreativt, det är lätt att man glömmer annat som man borde göra, som till exempel att äta.

I morgon är det löning. Det är då jag får reda på om det var värt all övertid eller om jag för all framtid borde undvika det som pesten.
Förresten så har "sista dagen"-projektet sabbat min vecka. De slet mig från drömprojektet för att göra halvt ingenting i fyra dagar... hoppas det inte är några problem att komma tillbaka sen bara. De kan verkligen behöva min hjälp där borta. Många funktionalitetstestare som inte drar sitt strå till stacken där. Själv var jag lite under dagliga kvoten, men rapporterade väl ungefär en sjättedel av alla buggar varje dag. I en trupp på över 20 personer är det inte okej. Det är faktiskt så jag skäms lite å deras vägnar. (kan man skriva så?)

Bilderna som jag lovade förra gången kommer efter helgen. Ska upp och vandra i bergen med ett gäng enzymare på lördag (eller söndag beroende på vädret) så det blir förhoppningsvis en massa fina höstbilder därifrån.

Nu är apan hungrig. Lite rostat bröd med chokladhonung skulle sitta fint, och en kopp te.

Ha det fint!

You only tell me you love me when your'e Apa!

No comments: