Tuesday, September 16, 2008

Den som inget har, har inget att förlora.

Idag hamnade många av oss språktestare på ett nytt spännande funktionalitetsprojekt då det projekt som vi sysslat med sedan jag började på Enzyme är så gott som färdigt. (vad jag vet... det har varit sista dagen i några dagar nu) Jag vet inte vad vissa språktestare har emot funktionalitetstestning. Det är ju praktiskt taget samma sak som språktestning, men lite mer detektivarbete. Jag gillar i alla fall båda, beroende på vilket projekt det är då så klart. Det nya projektet som kommer att vara i några veckor denna runda är nog lite av ett önskeprojekt för mig. Jag kan inte tänka mig något annat projekt på hela Enzyme som jag hellre skulle vara på, så varje dag tills det är över kommer jag kolla mig nervöst över axeln så snart jag hör en främmande projektledare eller personalplanerare av rädsla för att dom ska komma och sätta mig på något ökendött fulspel eller nåt...

I helgen har social club ordnat med en liten utflykt till bl.a en honungs"farm", vilket säkert kan bli kul. Plocka massa frukt och äta skördesaker och honung. Kan vara trevligt att köpa på sig lite lokala varor också.

Men nu ska jag räkna får! Kommer nog inte ens upp i hundra...

Ha det fint!

Vill DU ha en Apa på ögat?

1 comment:

Anonymous said...

Haha, tror du inte Sex and the Narnia skulle sälja bra? Jag menar om man kan kombinera både chiclit och lite fanatasy så borde det ju bli en hit!