Monday, December 15, 2008

Saker tar slut, andra börjar.

Sista avsnittet av Heroes gick ikväll. Säsongen har verkligen gått alldeles fort. Precis när det började bli riktigt bra. Det är väl bara att samla allt tålamod man har och invänta nästa omgång antar jag.

Ikväll bokade vi hostel i Montreal inför nyår. Nu gäller det bara att hitta fetaste festen, allra helst med öppen bar.

Jag vet att jag lovade MLI att börja skriva på min önskelista idag, men det har inte blivit av. Dumma mig. Tänk om jag inte får några klappar nu? Jaja, det är ett senare problem. Nu ska jag in i duschen och svära lite över att nätterna kommer allt för fort och är allt för korta. Sen ska jag sova!

Ha det fint!

Friskt Apat, hälften vunnet!

1 comment:

Torvaldan said...

i värsta fall får du ju tråkiga julklappar... Vad sägs om ett gammal bilbatteri? Eller ett paket näsdukar?