Wednesday, December 3, 2008

På bättringsvägen.

Ögonen och näsan rann friskt idag igen, men det blev i alla fall bättre under eftermiddagen. Nu kliar det mest och är lite torrt. Vad om hände när jag kom hem från jobbet står det bra om här. Efter det slängde jag ihop en pusselmiddag med saker som fanns hemma. Lök på laxen och surkräm med pasta... typ. Funkade bättre än vad det kanske låter som. Resten av kvällen tillbringades framför datorn. Jag har blivit lite lättfastnad de senaste dagarna. Kul är det, men kanske inte så hövligt. Ikväll kände jag mig dock inte så skyldig då älsklingen hade fullt att göra med näsan i en franskaläxan. Nu ska vi fortsätta se på Robins som laddas i bakgrunden medans jag skriver och sen ska jag sova som en stock. En väsand och hostande stock, men dock en stock.

Ha det fint!

Totally devoted to Apa!

No comments: