Sunday, December 7, 2008

Rymdfenomen i bakfickan!

Det är kallt och jag borde försöka sammanfatta allt som hänt i helgen. Turen till Montreal gick bra. Många extra svängar med fårrden men just en sväng visade sig vara en välsignelse. Vi har numera en massa knäckebröd, kaviar, julskinka med mera. Även julklappar hittades.
Älskligen sitter bakom mig och skriver blogg i detta nu så jag tänkte vara lite lat och hänvisa till hennes blogg för vad som verkar bli en mer genomgående genomgång av Montrealturen. Det är dock inte bara lathet... det är också på grund av att jag behöver gå och värma upp en säng och sen sova som ett barn. Jag vill verkligen ha några dagar till ledigt, men det har jag absolut inte råd med. Montrealresan, torsdagens tur till Wall-Mart och bilförsäkringen har verkligen varit ett svart hål i plånboken. Tur att jag får lön varannan vecka i alla fall så att jag hinner få en till lön innan jul och nyår. Hoppas bara att jag kan skrapa ihop nog för att klara av en Ottawaresa till nyår. Jag kan i och för sig ta lite från mina svenska konton och sen jobba ikapp det framöver.
Jag har en del att tänka på helt enkelt, men nu ska jag borsta tänderna!

Ha det fint!

There's no place like Apa!

No comments: