Friday, December 19, 2008

Lärderlappen på panflöjt.

Jag har hittat ett nytt sätt att blogga på. Min bärbara dator kommer till användning igen då jag ligger och bloggar i sängen innan sovdags. Genialt om man frågar mig, även om arbetsställningen inte är den bästa och det tar tio minuter att bara komma in till bloggen. Jag borde rensa den här nu när jag har något annan att slänga in allt bös på under tiden.

Kvällen har tillbringats med god mat och Sunes jul som MLI insisterade på att vi skulle ladda hem. Mycket underhållande. Nu tänker hon säkert försöka pracka på mig Astrid Lindgrens kortisar också. Mio min Mio var det i och för sig länge sen jag såg. Med en ung batman (Christian Bale) i en av huvudrollerna skulle den vara kul att se igen. Annars så har jag inte riktigt samma rosa skimmer runt Astrids arkiv som många andra verkar ha. Visst har jag sett min beskärda del när jag var mindre men det intresset har liksom mattats av en del.

Ha det fint!

Apan raskar över isen!

No comments: