Thursday, December 18, 2008

Lite tid - Mycket tid

I morse sov jag väldigt gott men för länge. Jag hade glömt att sätta på väckningen på mobilen så när jag väl var vaken nog för att inse att den inte ringt och tagit upp för att kolla på den insåg jag att det var fem minuter tills jag måste gå hemifrån för att hinna min carpool. Tur att jag duschade igår kväll så att jag bara kunde slänga på mig lite kläder, ta några klunkar vatten och sen stövla iväg efter att ha sagt adjö till den sovande sötnosen i sängkammaren.
Under dagen insåg jag att man inte kan testa/spela ett spel 7 timmar om dagen i två månader utan att bli ganska bra på det. Jag kickade härligt med stjärt som det heter på fackspråk. Sen att det är mycket upp till min dagsform är ju en annan sak men det var ändå en liten morot för att orka med de långa dagarna. Visst spelar jag mest nu så här i slutet av projektet men det är ändå trist i längden när ingenting man gör i spelet spelar någon roll och man inte kan ta de pauser man vill o.s.v. Det är stor skillnad från att spela privat. (Jag har lovar mig själv att låta bli smiliesarna i bloggen, men om jag inte hade gjort det hade det här varit ett kolon med påföljande parentesände för att imitera en glad gubbe) Snart är det julledighet!!

Ha det fint!

Apor läker alla sår.

No comments: