Tuesday, March 31, 2009

Gröt gröti gröt gröt!

En bra idé vore att börja gå upp när klockan ringer varje dag istället för att snooza en halvtimme varje morgon. Jag har nog underskattat att ha tid att äta frukost. Älsklingen har gjort egen risgrynsgröt så mycket bättre och enklare kan det inte bli.

Nästa vecka är det NHL-hockey som gäller! Beställde biljetter igår. Det svider lite på kontot men det är en sån sak man måste göra när man är här, så jag ångrar mig inte.

Ikväll är det fotboll igen men jag kan inte upprepa succén från förra veckan... vill inte bli kravligare igen så jag stannar hemma och tar ett hett bad eller någonting istället. Kanske kommer ikapp lite på Heroes.

Ha det fint!


Anyone can hold the helm when the Apa is calm.

3 comments:

LISBETH said...

Blir det gröt över så kan du göra omslag efter matcherna. Klipp sönder en gammal yllekalsong och lägg i gröten om bind om det onda stället.

Skäggapan said...

Funkar det med havregrynsgrot ocksa? Vill inte slosa pa den goda risgrynsgroten. :)

LISBETH said...

Yes! Endast det bästa är gott nog.