Thursday, March 5, 2009

T-20 dagar.

Ja, jag har beställt en tid, och den 25:te tar jag en halvdag ledigt och åker till Saint-Sauveur för att ta första steget mot ett stomatol-leende. Får se hur många besök det lär behövas. Fick ringa till tre olika tandläkare för att få en vettig väntetid, och då fick jag ändå lov att ta en tid mitt på dagen.

I morgon är det välkomstfest för den nya norskan Irene som jag inte haft nöjet att träffa än. Tydligen är hon norska *duh*, har bott i Sverige senaste tiden och kan finska.

I övriga nyheter så är jag på väg att komma över min ovilja att använda headsetet när jag lirar online, vilket är väldigt trevligt faktiskt. Det tog bara någon månad...
Jag spelade lite med Tommi idag men vi hamnade i olika lag. Det hela slutade med att mitt lag vann överlägset. Tur att jag är så ödmjuk av mig annars skulle han få höra det hela dagen i morgon.

Ha det fint

An Apa does not sing because it has an answer. It sings because it has a song.

No comments: