Sunday, March 15, 2009

Winds of change!

Efter att ha sett "Watchmen" ikväll så känns det som om jag inte alls gjort allt jag borde ha gjort hemma vid det här laget. Bilen är meckad, sängen är delad och bäddad, frukost är köpt men det känns som om jag får panikplocka lite imorgon direkt efter jobbet innan jag beger mig till Dorval för att hämta älsklingen och Kirre.

Filmen var lång och inte alls som jag hade föreställt mig. Jag är nog lite besviken men jag ångrar inte att jag har sett den. (förutom att det var tid jag kunde ha använt till at göra det mysigt här hemma.

Vad har hänt annars? Jag vet hur mycket skatt jag kommer få tillbaka, jag har haft tråkigt på en fest, jag är helt säker på att jag ska till New York på bröllop och jag ser fram emot att få lite sällskap här uppe på berget (och en kram eller två).

Ha det fint

Who watches the Apa?

2 comments:

Anonymous said...

Ja, jädrar vad Lasse Lindh fick för lite kärlek! Vad var det för nåt att komma sist, jag blir upprörd bara jag tänker på det...
Kram!

LISBETH said...

Jag är lite nyfiken på det där skägget. Har du någon bild?