Tuesday, March 3, 2009

Inte mobbing, men nästan.

Sitter här och äter popcorn och kom precis på varför jag köper det så sällan själv. Dessa förbannade majsrester som fastnat i halsen och kittlas och kliar! Bah!
Tack vare spring break blev det ingen fotboll idag eftersom skolan vi brukar spela på inte är öppen. Jag tror nog att jag är lite rastlös. Ett gott tecken.

Jag vet inte hur många som egentligen läser den här bloggen, men jag behöver er hjälp. Efter många om och men har jag bestämt mig för att boka en tandläkartid imorgon och om jag skriver upp det här så vill jag att ni ber om en förbannat bra ursäkt om någonting kommer emellan. Positivt grupptryck... typ.

Ha det fint!

All work and no play makes Apa a dull boy!

2 comments:

LISBETH said...

Hallå Kalle glöm inte tandläkaren. Det är en skön känsla när man väl har varit där.

Torvaldan said...

BRA!!!
eller äntligen!
eller det var på tiden!
de glada utropen är många... ;)
Lycka till!
Puss