Thursday, April 2, 2009

Jag ska bli farsa, och blir därför kvar ett år till.

Angående rubriken så är det vad det skulle ha stått i bloggen igår om jag bara hade fått tummen ur. Jag och MLI satt på Pizza Hut i St-Agathe i tisdags efter en tur till Wal-Mart och planerade grymmaste simultanaprilskämtet till båda bloggarna, men tyvärr blev det inget av det. Vi var för upptagna med att kolla ikapp på Heroes när vi väl var hemma. Inga planer är ändrade och ingen är gravid så vitt jag vet.

Fem datum har jag nu hängande på min skrivbordsbakgrund, tillsammans med ett litet hjärta för att lindra smällen. Fem datum... Så går det antar jag...

I övrigt så hostas, rosslas och snörvlas det men nätterna är i alla fall fulla med sömn och jag har energi på dagarna. Vad man nu ska med den till... är inne i en tråkperiod när jag inte får göra någonting vettigt och blir flyttad titt som tätt. Bah!

Ha det fint!

Over and Apa!

2 comments:

LISBETH said...

Jag förstår inte varför jag fick hicka idag.

Cecla said...

Hahaha!!
Vilket aprilskämt.. hade ju vart kul med bebis förstås.. men ett år till`borta från sj går ju inte ;)