Monday, April 13, 2009

En liten fundering om framtiden (och mat)

Idag när jag dansade runt i köket och lagade köttfärssås slogs jag av funderingen om jag kommer vara som jag är nu när jag får ungar. Självklart kommer jag att bli mer vuxen och ansvarstagande, men hur blir det med allt annat. Som att spontandansa när jag är på rätt humör eller att göra små ansikten i maten eller om jag kommer fortsätta morra när jag är irriterad (vem vet, en dag kanske det exploderar...).

Hur som helst kom vi fram till igår att våra ungar kommer få värdens sämsta bordsskick. Det kan jag dock leva med så länge det blir fina människor av dom...

Ha det fint!

Intresseapan antecknar!

1 comment:

therese said...

det hoppas jag att du gör. fatta hur glada dina ungar skulle bli av att du gör matansikten och dansar för dem! jag hoppas också att jag inte blir allt för vuxen den dan jag ska ha kids.
kram!