Sunday, April 19, 2009

Fotogenique träskalle.

Igår bestämde sig Emelie för att vara en god människa idag och skjutsa behövande personer till Montreal så att de kunde kolla på lägenhet. Detta innebar att jag hade ett antal timmar ensam hemma, vilket var ett tag sen sist.

Hur tillbringades denna tid? Jag var faktiskt duktig till att börja med och skickade mail till studera.nu och skattemyndigheten för att försöka lösa lite kodproblem och sen var jag så fräck att jag satte mig och spelade datorspel i någon timme, vilket jag inte hade gjort på ett tag känns det som (Vad jag gör på jobbet är att TESTA spel... en helt annan sak). Sen gick jag ut i trädgården eller va man ska kalla det och tog lite bilder med "Den Namnlöse" som jag valt att kalla min lilla träfigur som hängt med ända ifrån Sverige. En liten fjantig grej jag började med i Blackeberg men som aldrig riktigt tog fart. Lägger upp några av bilderna imorgon tror jag. Just nu är jag alldeles för trött (men ändå motvillig till att lägga mig. Det brukar bli så på söndagar).

Ha det fint!

"Inled mig icke i frästelse, jag kan Apa själv!"

No comments: