Thursday, April 30, 2009

En röd skylt.

Idag drog jag ett riktigt dåligt skämt. Det funkar ännu sämre i skriven form, men jag kommer i alla fall inte kunna kolla på en stoppskylt på samma sätt längre (I alla fall inte här i Quebec).





Annars så var vi på "de-virginization" idag på lunchen så att den nye norrmannen Johan "Joe" fick inmundiga sin första poutine. Jag var inte sämre och slängde i mig en rejäl portion strips med gravy, gnisselost och lite grönt på toppen. Resten av dagen längtade jag efter grönsaker...

Väl hemma blev det tacopaj (Mums!) och nu ska vi äta bakad banan med choklad. Härliga tider.

Ha det fint!

Bytt är bytt, kommer aldrig till-Apa.

2 comments:

Torvaldan said...

Meeeen, du måste ju skriva skämtet!

Skäggapan said...

Jag vägrar, men nånstans i blogginlägget finns en liten ledtråd som pekar på själva "skämtet".