Thursday, April 23, 2009

Two down, three to go.

Igår var det Earth Day och jag firade med att ta vår bensinslukande stridsvagn till jobbet. För en gångs skull fick jag jobba med språk och det var en ovan känsla. Det har blivit så mycket funktionalitetstestning de senaste månaderna så att jag inte riktigt visste om jag forfarande var kapabel till nåt annat. Men jag tror det gick bra. Igår var det också dags för nästa tandläkarbesök på min resa mot fullt lagade tandrader. Det gick fortare denna gång och jag var slug nog att ta med mig egna värktabletter som jag slukade så fort jag var tillbaka på Enzyme. Kände inte mycket resten av dagen, men passade ändå på att tycka synd om mig själv lite grann. Det gäller att passa på!

Idag skjutsade jag Karol, en av snubbarna som är med och spelar fotboll på tisdagar, till St.Jerome och Futureshop för att han skulle ha tillfälle att införskaffa en TV. När jag tog en lite mindre väg och nämnde i förbifarten att jag "skulle vilja testa en ny väg" kunde jag nästan höra MLI dra en djup suck i baksätet. Men det gick faktiskt riktigt bra. Nästan ingen omväg alls.

En sak jag lärt mig ikväll: Kanadensisk Pecannötspaj = På tok för mycket äckelsöt sockerkräm, men pajdegen var i alla fall god.

Ha det fint!

You can tell anybody, this is your Apa!

No comments: