Saturday, April 4, 2009

Lättpåverkad?

För en stund sedan kom jag och älsklingen hem från Laval och biografkomplexet Colossus där vi såg "Monsters vs Aliens" i 3D. Ingen superfilm men absolut underhållande. Inte samma klass som "Coraline" (även om det inte är riktigt rätt att jämföra två stämningsmässigt så olika filmer). Jag hoppades att de skulle via trailern för en film som har premiär den nionde september i år (09/09/09) men den kom aldrig... hur som helst har jag en känsla av att denna film kommer att bli episk! Jag har inte sett fram emot en film så här mycket på jag vet inte hur länge. Blir som en fnittrande skolflicka bara av att se trailern... är det nåt fel på mig?

Resan till Laval och hem igen var inte någon barnlek. Regn, mörker och taskig vidrutetorkning på förarsidan är ingen bra kombination... men vi tog oss helskinnande både dit och hem.

Ha det fint!

Is it a bird? Is it a plane? No, It's Apa!

No comments: