Wednesday, November 12, 2008

What's this?

För en halvtimme sedan släpptes expansionen till WoW, och det är angtagligen flera av mina kollegor som är "sjuka" imorgon. Jag står dock inte i kö vid någon midnattsöppen butik och fryser tårna av mig. Det känns bra.

Istället har jag tillbringat kvällen i vardagsrummet. Först hade jag och älsklingen lite allmänbildning och kollade på "Nightmare Before Christmas". När den var slut var kvällen tidigare än planerat så vi tänkte hinna med ett avsnitt av "Chuck" också. Men så blev inte fallet. MLI fastnade framför sin nya macbook vilket är absolut förståeligt så jag passade på att begrava mig i "Fallout 3", och då menar jag begrava. Jag blir så pass inne i det spelet att jag var lite rädd att titta på klockan när jag väl lyckades slita mig. Blev inte alltför farligt sent dock.

Känner mig migränig utan huvudvärken... allmänt tung och det känns som om det kan barka åt vilket håll som helst har varit så större delen av dagen. Kanske lika bra att ta sig en Tylenol och hoppa i säng med lite Robert Rankin.

Ha det fint!

"Just Apa and cover!"

No comments: