Monday, November 24, 2008

Nystart

På senare tid har bloggen blivit mer och mer lidande av bristande intresse. Därför tänkte jag från idag försöka komma tillbaka i "ett blogginlägg om dagen"-schemat som jag hade i början. Kortare inlägg med tätare intervaller helt enkelt.Det hade varit bra att göra sen senaste inlägget då det har hänt en del. Istället blir det en snabb summering:

1. Däck har köpts men inte bytts än.
2. En liten oplanerad bilutflykt med "low fuel" har upplevts. (helt på mitt ansvar)
3. Spore har laddats ner tre gånger innan MLI fick det att fungera.
4. Spore har spelats till förbannelse av både mig och älsklingen.
5. Lördagen spenderades med att vänta på finnar som aldrig dök upp, vilket var lika bra då jag kunde sitta i sängen och titta på när MLI spelade Spore.
6. En tredje övertidsvecka på mitt nuvarande projekt har påbörjats.
7. En plan har satts i verket att allmänbilda MLI genom att titta på Nile City. Ett avsnitt hemma än så länge.
8. Skägg har växt till en djungel och sedan skövlats som en regnskog, bara stubbiga hyggen kvar.

Åtta punkter får duga för ikväll. Hörs imorrn!

Ha det fint!

För Apor i tiden!

No comments: