Saturday, January 31, 2009

Schyssta pjucks!

Idag var det strålande vinterväder här i bergen. Vad gör man när det är strålande sol? Går man ut på en promenad? Eller är det så att man skottar fram bilen och åker till Wall-Mart för att köpa gymdadojor, vilket var precis vad jag gjorde. Så nu finns det ingen ursäkt att inte börja spela lite basket och/eller fotboll med några arbetskamrater. Det ska bli kul att röra lite på sig igen.
Jag har även fixat tre-kontantkortet till min mobil. Tyvärr gick det inte att skicka sms till älsklingen ändå... hoppas att det bara är tillfälligt.
Nu är det så kallt på golvet här att jag inte har nåt annat val än att ha på mig mina fina bävrar. Det är annars ett gott tecken på att det är dags att hoppa i säng så att jag orkar göra det fint här hemma imorrn.

Ha det fint!

Without Apa, life would be an error

2 comments:

LISBETH said...

Va duktig du är. Rör på dig och städar. Bravo. Det är mer än jag kan skryta med.

Skäggapan said...

Än så är rörandet mest ett löfte till mig själv, och städandet går väl sådär. :)