Tuesday, February 3, 2009

Morgondagen randas, likaså träningsvärken.

Imorgon kommer jag att vara ett vrak. Allt på grund av de två timmar fotboll jag spelade ikväll. Det är första gången jag verkligen rör på mig sen jag kom till Kanada om man inte räknar snötubningen och promenaderna till arbetet under sensommaren och hösten. Redan efter två minuters springande var jag helt slut, men sen stabiliserade sig eländet och blev inte mycket värre under spelandets gång. Vrakheten är det absoult värt. Det känns skönt att ha rört på sig och kommit ut ur huset, vilket inte är det lättaste när det är så kallt ute. Dessutom är det ett bra sätt att lära känna lite mer folk bättre. Jag får återkomma imorgon och se hur jag mår då. Nu ska jag hoppa in i en het dusch och sen krypa ner med en god bok. Jag kommer att sova gott inatt!

Ha det fint!

Don't have an Apa man!

No comments: