Saturday, October 18, 2008

Återfalls-sambo.

En vecka mellan inläggen. Det är nästan så man skäms lite. Men sen i måndags då jag blev sambo igen har mitt vanliga förfarande hemmavid blivit lite lagt på is. Det tar väl lite tid innan rutinerna faller på plats antar jag. Sen hon kom hit har sängen blivit mindre tom, lägenheten mindre kall, maten större, godare och nyttigare och möblerna omflyttade.
Gårdagen gick i allmänbildningens tecken då vi satt i soffan efter en kanadensisk tacomiddag, kollade på hela säsong ett av Hipp Hipp och åt carrotcake.
Just nu sitter vi som i ett vakum och väntar på att den halvtimme återhämtning efter frukosten ska gå över i kollektiv städlust. Det har väl gått 2-3 timmar hittills.
Vad jag frågar mig själv är hur bloggen kommer se ut i framtiden då både min och älsklingens blogg numer skrivs från samma vardagsrum istället för varsin sida av jordklotet. Det visar sig. Kanske skulle ta och läsa hennes nu när jag ändå är i bloggartagen, så kan vi kanske få nånting vettigt gjort sen.

Ha det fint!

"I love the smell of Apa in the morning!"

1 comment:

Anonymous said...

Vad härligt ni verkar ha det! Och äntligen får ni sova tillsammans igen =) Kram till er båda.