Monday, October 5, 2009

You make take my blood, but you may also take my SOVMORNAR!

God morgon skulle man ju försöka säga, men jag vet inte om jag orkar. Efter en våldsam väckning av ny mobilens alarmfunktion för ungefär en halvtimme sen så är det strax dags att dra sig mot tunnelbannan. Idag ska jag in till stan och vägas, mätas och tömmas på diverse kroppsvätskor. Detta innebär tidig uppgång och frukostförbud. Ingen bra blandning. Visst skippar jag ofta frukosten när jag kliver upp tidigt ibland, men när man verkligen inte FÅR äta eller dricka någonting annat än vatten så blir det så mycket jobbigare. Lite som att jag skulle säga att du har någonting som kryper och kliar i nacken och du får absolut inte göra någonting åt det! Även om ett kli inte leder till lågt blodsocker, humördip och eventuell huvudvärk.

Men... vad gör man inte för ett riktigt jobb?

Ha det fint!

Någonting att Apa, någonting att Apa någonting att Apa Apa Apa Apa Apa....

1 comment:

Cecla said...

HaHA, tror nog oxå att det ligger i generna ;)

Spännande med provtagningar av diverse slag.. antar att det är sådan undersökning som man fick genomgå för sj innan de bestämde sig?! Hoppas det blir bra!!
(trots frukostförbud..)
Du får fixa riktig lyxig brunch eller så för att väga upp ;)