Monday, October 26, 2009

SVT-Cribs, eller "TV-stjärnans" nya lya.

Den väntade sjukdomen blev inte av, vilket var något förvånande men mycket uppskattat.
I vardagsrummet över älsklingen och älsklingens bror (som tillbringar en del av sitt höstlov med att softa i stora staden) Lindy-Hop inför morgondagen. En liten stund av simulerad ensamhet.
Jag nämnde nationell TV i förra inlägget. SVT2 nästa torsdag; Skolfront, för den som är intresserad. Bara en statistroll. Dom verkar dock vara nöjda med mig vilket alltid är trevligt. Jag tyckte mest att det var jobbigt att se mig själv på bild.
I mars finns det förresten överhängande risk för inflyttningsfest! Vi har fått en schysst nybyggnationslägenhet i Axelsberg där vi kan flytta in i mars. Närmre stan, lite högre upp i huset (andra våningen istället för markplan), balkong och loggia, lite dyrare och en gnuttas mindre. Det blir nog jättebra, men det känns konstigt att behöva säga adjökens till den fina lägenhet vi sitter i för tillfället. En vanesak antar jag, men det här kommer alltid att vara där vi flyttade ihop första gången. Nu blir det mer att vi flyttar parallellt tillsammans till ny lya.
Jaja, ordbajs. Jag känner mig inte så peppad att skriva just nu, täntke bara uppdatera läget lite.

Ha det fint!

Somewhere over the Apa!

2 comments:

Torvaldan said...

Enligt säkra källor ryktas det om att vi även kan njuta av denna statistroll i Rapports morgonsändningar på torsdag.

LISBETH said...

Såg ut som en huvudroll, kan man kanske få en autograf?