Wednesday, September 16, 2009

Information, rekrytering och provjobb,

Om en kort stund ska jag åka in mot stan för att provjobba på ännu ett telefonställe. Har jag inte lärt mig läxan redan med bottennappet häromsistens? Det finns några skillnader dock; Jag säljer ingenting utan intervjuar bara, det är på deltid (kvällar och helger=) och det är GARANTERAD LÖN.
Imorgon ska jag på en slags rekryteringsdag. Stockholmståg denna gång. När SJ inte anställer får man vända sig åt annat håll. Hoppas att det går vägen.

Oj oj, nu fick jag bråttom!

Ha det fint!

"You're the Apa that I want!"

2 comments:

Therese said...

Hoppas, hoppas, hoppas du får något av det! För jag vet att du skulle klara det galant =D
Kram!

LISBETH said...

Håller tummarna. Förstår att du fortfarande är kritisk till avtal och det är bra.