Tuesday, May 12, 2009

Three down, two to go.

Som ni kanske redan gissat av titeln på dagens inlägg (om ni läst här tidigare vilket ni med 99% säkerhet har gjort) så var det tandläkardags igår igen. Jag tog en sen lunch för att missa så lite av arbetsdagen som möjligt innan jag begav mig till ett sommarsoligt St-Sauveur. En timme innan utsatt tid var jag framme så jag tog mig en promenad för att hitta en vettig lunch. (tänkte att det var lugnt för stackars tandläkaren då jag hade både plackers och tandborste med mig för att minimera skadan) Efter lite letande efter en uttagsautomat då typ ingen tog kort på den gata jag letade lunch på köpte jag mig en pita shish kau*nånting* av en libanes. Väldigt gott.

Tandläkarbesöket gick bra men nu har jag uttömt det sista av tandvårdsförsäkringen så kvarvarande två besök kommer att svida ordentligt i plånboken.

Nu ska jag ta en dusch så att jag och älsklingen kan krypa ner i soffan och kolla på Eurovision från tidigare idag. I morgon ska jag till St.Jerome för att hämta kavajbyxor. Jag kommer att vara het i tid till New York-bröllopet, så länge jag hittar nåt att trimma skägget med (hade nog ihjäl stackars trimmern senast...)

Ha det fint!

"Känn ingen sorg för mig Apa!"

No comments: