Monday, June 29, 2009

Stort rum, liten apa.

Idag har jag möblerat om lite grann här hemma som en ren produkt av det upplopp jag skrev om här senast. Numera står datorn på matbordet med stolsryggen mot köket.
Dels var det för att jag tänkte slippa det trådlösa nätverket, och dels för att det känns konstigt att ingen kommer att sitta bakom mig i gungstolen längre...
Ett annat sätt att bekämpa tomheten i en lägenhet stor för en person är att dra på musik som är riktigt bra att sjunga med till och dansa som en galning, så det har jag gjort idag. Bild eller videobevis existerar inte och om det gjorde det skulle jag absolut inte erkänna det. Världen är helt enkelt inte redo för mina färdigheter som sång och dansman.
Dusch och sen i säng. Jag har ett viktigt telefonsamtal att ta mig upp till imorgon bitti innan jobbet!

Ha det fint!

"You don't have to go home, but you can't Apa here"

No comments: